Üzleti feltételek: Alapvető rendelkezések
1. cikk: Alapvető meghatározások
1. Eladó:
◦ Név és vezetéknév: Miroslav Kameník
◦ Székhely: Magurska 8, 34-480 Jablonka Malopolske, Lengyel Köztársaság
◦ Adószám: 6751756210
◦ IČDPH: PL 6751756210
◦ E-mail cím: info@kamenik.hu
2. Az eladó banki kapcsolata:
◦ Számlaszám: 5183935230/0900 : SK42 0900 0000 0051 8393 5230
◦ GIBASKBX
3. ÁFA információ:
◦ Az eladó ÁFA-fizető.
4. Vevő:
◦ Vevő a jelen ÁSZF értelmében az a fogyasztó vagy vállalkozó, aki az Eladó weboldalán keresztül adásvételi szerződést kötött az Eladóval.
5. A fogyasztó meghatározása:
◦ (továbbiakban: Eladó), valamint minden olyan személy, aki az Eladó által az Eladó Weboldalán kínált áruk vagy szolgáltatások Vásárlója, és a jelen Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezései, valamint a vonatkozó jogszabályok értelmében fogyasztóként jár el. a fogyasztó, a Szlovák Köztársaság vonatkozó jogszabályai, különös tekintettel a törvényekre: 102/2014. törvény a fogyasztóvédelemről a távollévők között kötött szerződés vagy az Eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről szóló, módosított törvény 1. sz. 250/2007 Coll. törvény a fogyasztóvédelemről a módosított 1. sz. 22/2004 Coll. törvény az elektronikus kereskedelemről a módosításokkal. 40/1964 Coll. Módosított Ptk. sz. 250/2007 Coll. módosított fogyasztóvédelemről.
6. A vállalkozó fogalma:
◦ A vállalkozó:
▪ a cégjegyzékbe bejegyzett személy,
▪ kereskedelmi engedély alapján gazdálkodó személy,
▪ az a személy, aki a külön előírások szerinti kereskedelmi engedélytől eltérő engedély alapján gazdálkodik,
▪ mezőgazdasági termelést folytató, külön előírás szerint nyilvántartásba vett személy.
7. Webáruház üzemeltetője:
◦ Név: DATA ITCOM LIMITED
◦ Székhely: Sz. egység. 1009 , Gold Crest Executive, telekszám: JLT-PH1-C2A, Jumeirah Lakes Towers Dubai P.O. Box 9127 Egyesült Arab Emírségek
◦ Azonosító szám: ICC20230818
◦ E-mail cím: info@copyright-security.com
8. Felelősség az online áruház tartalmáért:
◦ Az üzemeltető teljes felelősséggel tartozik az online áruház minden tartalmáért, beleértve a grafikai és szöveges alkotásokat is. Az Eladó üzleti tevékenységét az Üzemeltető webáruházán keresztül végzi.
Jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a fogyasztónak minősülő Vásárlók és az Eladó közötti jogviszonyt.
9. Vállalkozó és ÁSZF:
◦ Jelen ÁSZF értelmében vállalkozónak minősül az, aki üzleti tevékenysége részeként jár el. Amennyiben a Vevő a megrendelésben megadja azonosító számát (IČO), tudomásul veszi, hogy rá az ÁSZF-ben vállalkozókra meghatározott szabályok vonatkoznak.
10. Jogi kapcsolatok a vállalkozóval:
◦ Az Eladó és a vállalkozó Vásárló közötti, jelen ÁSZF-ben vagy egyedi szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a módosított Kereskedelmi Törvénykönyv és a kapcsolódó szabályzat vonatkozó rendelkezései az irányadók. Az ÁSZF és az egyedi szerződés közötti eltérés esetén az egyedi szerződés szövege az irányadó.
11. Az Általános Szerződési Feltételek megismerése:
◦ A vevő a megrendelés visszaigazolásával kifejezi hozzájárulását és megerősíti, hogy alaposan megismerte a jelen Általános Szerződési Feltételeket, beleértve a reklamációs eljárást és a „Szállítási módok” dokumentumot, a megrendelt szolgáltatás feltételeit és/vagy az engedélyt. felhatalmazást adott. Az ÁSZF egy példányát elektronikus formában a megrendelés visszaigazolásának mellékleteként kapja meg a megadott email címre.
12. Szellemi tulajdonjogok:
◦ A Vevő tudatában van annak, hogy az Eladó termékeinek megvásárlásával nem szerez jogot az Eladó vagy más cégek bejegyzett márkáinak, márkaneveinek, céglogóinak, szabadalmainak használatára, kivéve, ha külön szerződésben másként állapodnak meg.
13. A dokumentumok kézbesítése:
◦ A Vásárló a megrendelés visszaigazolásának mellékleteként megkapja az ÁSZF egy példányát a megadott email címre. Az alapadatokat, szerződéseket tartalmazó számlát, az adásvételi nyilvántartási törvény szerinti bizonylatot és adóbizonylatot is tartalmazó számlát letöltési link formájában kapja meg. Az ezekre a dokumentumokra mutató hivatkozásokat a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük el, vagy a „Fiókom” szakasz „Vásárlásaim” alpontjában a felhasználói profiljába való bejelentkezés után lesznek elérhetők. Ha a Vevő szeretne papíralapú számlát küldeni, a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül kapcsolatba léphet az eladóval.
2. cikk: Adásvételi szerződés
2.1 Az adásvételi szerződés megkötése:
a) Vevő – Fogyasztó:
• Az adásvételi szerződés megkötésére tett javaslat a felajánlott áru eladó általi elhelyezése a honlapon. Az adásvételi szerződés a megrendelések elküldésével jön létre
y fogyasztók megvásárlása és a megrendelés eladó általi elfogadása. Az eladó a megrendelés beérkezését a megadott címre küldött tájékoztató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja, de a szerződés létrejöttét ez a visszaigazolás nem érinti. Ebben a visszaigazoló e-mailben a vásárló egy linket is talál az ÁSZF aktuális verziójához és az eladó reklamációs eljárásához. A szerződés megváltoztatása vagy felmondása csak mindkét fél megállapodása alapján vagy jogi indokok alapján lehetséges. Az eljárás részleteit lásd a VI. Rendelés.
b) Vevő – Vállalkozó:
• Az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat a vevő vállalkozótól küldött árumegrendelés, és az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor a vevő vállalkozó ezen ajánlathoz az eladó kötelező erejű hozzájárulását kézbesíti. Az adattovábbítás során felmerülő hibákért az eladó felelősséget nem vállal.
2.2 A nemzetközi jog alkalmazása:
• Az ENSZ nemzetközi áruadásvételi szerződésekről szóló egyezményének rendelkezései nem érvényesek. (törölt pont, ahol definiáljuk, hogy szlovák nyelven kötjük meg a megbízást)
2.3 Archiválás és hozzáférés a szerződéshez:
• A megkötött szerződést az eladó a megkötésétől számított legalább öt évig, de a vonatkozó jogszabályok által előírt ideig archiválja. Ez az archivált szerződés nem férhet hozzá független harmadik felek számára.
2.4 Rendelési információk:
• A vevőnek lehetősége van a rendelés ellenőrzésére és javítására a küldés előtt. Az eladó hosszú távú tapasztalatai alapján a vevő nem kötelező érvényű ajánlott szolgáltatásokat kínál, amelyeket egyszerűen eltávolíthat a megrendelésből. Jelen ÁSZF elérhető az eladó portáljain, és lehetővé teszi azok archiválását és sokszorosítását.
2.5 Kommunikáció és költségek:
• A távközlési (telefon, internet, stb.) megrendelés költségei szabványosak, és a vevő által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függenek.
2.6 Szolgáltatásnyújtás az elállási időszak lejárta előtt:
• Amennyiben a vevő-fogyasztó szolgáltatást rendel, beleegyezik abba, hogy a szolgáltatást a szerződéstől való elállásra vonatkozó törvényes határidő lejárta előtt megkapja.
3. cikk: A vásárlás tárgyának átadása
3.1 A vásárlás tárgyának átadására vonatkozó alapvető rendelkezések:
• Az adásvételi szerződés megkötése: Az eladó az adásvételi szerződés alapján köteles a vásárlás tárgyát átadni a vevőnek, legyen az fizikai áru vagy digitális tartalom/licenc, és lehetővé tenni számára a tulajdonjog vagy licenc megszerzését. hozzá. Ellenkezőleg, a vevő vállalja, hogy átveszi a vásárlás tárgyát, és megfizeti a megállapodás szerinti árat.
• Tulajdonjog: Az eladó fenntartja a tulajdonjogot a vásárlás tárgyára a teljes fizetés pillanatáig. Ez azt jelenti, hogy a vevő csak a teljes kiegyenlítés után válik a vásárlás tárgyának tulajdonosává.
3.2 A vásárolt tétel kézbesítésének folyamata:
• A vásárlás tárgyának átadása: Az eladó köteles a vásárlás tárgyát minden szükséges dokumentummal együtt a vevőnek átadni. Ha a vásárlás tárgyát kell elküldeni, a fuvarozó felelős a szállításért.
• Küldemény: A vételi tárgynak a vevőhöz való eljuttatása céljából az első fuvarozóhoz történő elküldése esetén az eladó köteles a vétel tárgyát a fuvarozónak átadni.
3.3 Fizetési és szállítási idő:
• Fizetés: Az eladó követelheti a teljes összeg kifizetését 3.500 EUR feletti megrendelés esetén, beleértve az ÁFÁ-t, még a vásárlási tétel tényleges kiszállítása előtt.
• Szállítási határidő: Miroslav Kameník eladó garantálja a megvásárolt tétel kézbesítését a megrendeléstől vagy a fizetés számláján történő jóváírásától számított 30 napon belül. Ritka esetekben, amikor a szállítási határidő előre nem látható körülmények miatt meghosszabbodna, erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatják.
3.4 Használati és licencfeltételek:
• Elektronikus tartalom: A vásárló jogosult a megvásárolt elektronikus tartalmat kizárólag személyes szükségleteire és a termék licencfeltételeinek megfelelően felhasználni. Tilos az elektronikus tartalmak jogosulatlan módon történő másolása, sokszorosítása vagy más módon történő kezelése.
• Szerzői jog: A vásárló köteles tiszteletben tartani a megvásárolt elektronikus tartalom szerzői jogait, és nem használhatja fel a vonatkozó előírásokat megsértve.
3.5 További feltételek:
• Utasítások: A vevő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megvásárolt árut nem kell használati utasítással/kézikönyvvel ellátni annak az országnak a nyelvén, ahová az árut szállítják.
• Elektronikus tartalom ajándékként: Ezek a feltételek a vásárlónak ajándékba kapott elektronikus tartalomra is vonatkoznak.
4. cikk: Árak és ÁFA
4.1 Alapvető információk az áfáról:
• Az áfa jellemzői: Az eladó hangsúlyozza, hogy az általános forgalmi adó (áfa) közvetett adó. Ez azt jelenti, hogy ez automatikusan megjelenik az áru vagy szolgáltatás árában.
• Az áfa fogalma: azon az elven alapszik, hogy az adót a vételi és eladási ár különbözetéből – vagyis abból a különbözetből, amellyel az árat emelték – származtatják.
4.2 Az áfa alkalmazása az üzleti folyamatban:
• ÁFA levonás: Ha a szállító áfa-alanyként van nyilvántartva, a vételi és eladási ár különbözete alapján az államnak általános forgalmi adót von le.
• ÁFA-visszaigénylés: Az ügyfélnek bizonyos feltételek mellett van igénye az igénylésre
a szállítónak fizetett adó visszatérítéséért.
• ÁFA kulcs: Lengyelországban az általános áfakulcs 23%.
4.3 Termékárak meghatározása:
• ÁFA és végár: Tájékoztatjuk a vevőt, hogy egyes termékek ára az áfakulccsal emelkedhet.
• Alternatív nézeteltérés esetén: Ha a vevő nem ért egyet a 23%-os áremeléssel, az eladó alternatívát vagy a megrendelés törlésének lehetőségét ajánlhatja fel.
• Végső árak: A feltüntetett termékárak véglegesek, azaz tartalmazzák az ÁFÁ-t és az egyéb díjakat, kivéve a szállítási díjakat, amelyek külön szerepelnek.
4.4 Az ár lehetséges hibái:
• Felelősség az árhibákért: Hibás ár esetén az eladónak jogában áll elállni a rendeléstől, és erről a vevőt tájékoztatni. Az eladó fenntartja a jogot, hogy alternatívát kínáljon csereajánlat vagy az elérhető áruk vagy szolgáltatások árának formájában.
• Példák hibás árakra: A hibás árképzésre példa lehet pl. szokatlanul magas árengedmények anélkül, hogy különleges akciót vagy az ár számjegyeinek hibáját jeleznénk.
4.5 Akciós és kedvezményes árak:
• Az eredeti ár jelentése: Az eredeti ár azt az összeget jelenti, amelyért a terméket vagy szolgáltatást eredetileg kínálták, kivéve a kedvezményeket vagy egyéb promóciós ajánlatokat.
• Kedvezményutalványok alkalmazása: Az eladó hangsúlyozza, hogy a kedvezmény utalvány csak a feltételeiben meghatározott feltételekkel használható fel. Ha a vásárló visszaél az utalvánnyal, a rendelés törölhető.
• Az ügyfél nem vonhatja össze vagy vonhatja össze az egyes kedvezményeket. Egy vásárló vásárlásonként egyszerre csak egy kedvezményt igényelhet. Megsértése esetén az eladó jogosult a kedvezményt vagy a rendelést elállni.
• Jogosulatlan felhasználás: A kedvezményes utalvány jogellenes felhasználása esetén az eladó jogosult a szerződést érvénytelennek tekinteni. Ide tartoznak azok az esetek is, amikor az utalványt más árucikkhez használták fel, más engedménnyel együtt, vagy nem éri el a minimális rendelési értéket.
5. cikk: Megrendelések és feltételeik
5.1 Árfeltételek rendeléskor:
• Árképzés: A vevő a megrendelés időpontjában aktuális áron rendeli meg az árut.
• Árátláthatóság: A rendelés teljesítése előtt a vásárlónak lehetősége van megismerni a teljes árat, amely tartalmazza az összes díjat, beleértve az áfát is.
• Az ajánlat érvényességi ideje: A vevő tájékoztatást kap az adott ajánlat vagy ár érvényességéről.
5.2 Rendelési módok:
• elektronikus kereskedelem révén,
• e-mailben a következő címre: info@kamenik.hu
5.3 Jogosulatlan és érvénytelen megrendelések:
• Hibás árak: Tájékoztatjuk a vásárlót, hogy az ár hibás feltüntetése esetén a rendelés törölhető.
• Adatokkal való visszaélés: Fizetési kártyával vagy személyes adatokkal való visszaélés esetén az eladó törölheti a megrendelést.
• Állami hatósági beavatkozások: A vevő tájékoztatást kap a megrendelés esetleges törléséről bírósági vagy közigazgatási hatósági beavatkozás esetén.
5.4 Kedvezményutalványok és felhasználásuk:
• Indokolatlan gazdagodás: A kedvezmény jogosulatlan alkalmazása esetén az eladó követelheti a vevőtől a jogosulatlan gazdagodás visszaszolgáltatását.
5.5 Szállítási információk:
• Szállítási értesítés: A megrendelt áru szállítási időpontjáról a vásárló e-mailben értesül.
5.6 Szállítási költségek:
• A szállítás végső ára és az áru szállítási ideje attól függ, hogy a vevő milyen szállítási módot választ a rendelés leadásakor. Az eladó fenntartja a jogot, hogy atipikus és túlméretes áruk esetén a postaköltséget emelje, melyről a vásárlót tájékoztatja.
6. cikk: Elállás a szerződéstől
6.1 A személyes adatok biztonsága:
• Az eladó Miroslav Kameník azt javasolja, hogy a vevő a szerződéstől való elállás előtt biztosítsa és törölje személyes adatait a vásárlás tárgyát képező készülékről vagy eszközről.
6.2 A szerződéstől való elállás módja:
• A vevő-fogyasztó az áru átvételétől, illetve a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül jogosult a szerződéstől elállni.
• Az árut hiánytalanul, hiánytalan dokumentációval, sértetlenül, tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban, az áru átvételének megfelelő állapotban és értékben kell visszaküldeni.
• A szerződéstől való elállási űrlap letölthető [link].
6.3 Az áruk visszaküldésének címe elállás esetén:
• Miroslav Kameník, Magurska 8, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Lengyel Köztársaság.
6.4 Költség- és visszatérítések:
• A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a távollevők között kötött szerződéstől eláll, az áru Eladónak történő visszaküldésének költségeit ő viseli.
• A vásárolt áru ellenértékét legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül kiegyenlítjük. Azonban csak azután, hogy a visszaküldött árut visszaszállították címünkre. Az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásától számított 14 napon belül küldje vissza részünkre.
6.5 Az elállási jog alóli kivételek:
A fogyasztót nem illeti meg a szerződéstől való elállás joga:
a) Olyan szolgáltatások, amelyek nyújtása az ő hozzájárulásával kezdődött. b) Áruk értékesítése a pénzügyi piactól függő áron. c) napon előállított áruk
intézkedés vagy kifejezetten a fogyasztó számára. d) Gyorsan romló minőségű vagy gyorsan romló áruk. e) Felbontott védőcsomagolású áruk. f) Alkoholos italok megállapodás szerinti áron. g) Javítás vagy karbantartás a fogyasztó kérésére. h) Elektronikus tartalom fizikai hordozó nélkül. i) Felbontott védőcsomagolású ajándékutalványok.
6.6 Vállalkozók visszavonása:
• A vevő-vállalkozónak nincs joga elállni a szerződéstől.
6.7 Üzemanyagtartállyal rendelkező áruk specifikációja:
• Ha a vásárlás tárgya üzemanyagtartállyal rendelkező készülék, akkor visszaküldéskor a tartálynak üresnek kell lennie.
6.8 Visszaküldött áruk - sérülés vagy hiányosság:
• Ha a visszaküldött áru sérült vagy hiányos, az eladó követelheti a vevőtől az áru értékcsökkenésének megtérítését. Az eladó jogosult a kár összegét a rendelés összegéből levonni.
6.9 Fogyasztási cikkek:
• Fogyasztási cikkek (például kozmetikumok, drogériai termékek stb.) esetében csak akkor lehet elállni a szerződéstől, ha a vevő az árut sértetlenül, használaton kívül, sértetlen eredeti csomagolásban adja vissza.
6.10 Elállási eljárás:
• Ha a vevő a megadott határidőn belül elállás mellett dönt, az Eladó Miroslav Kameník javasolja, hogy gyorsítsa fel az árut a megadott címre egy mellékelt kísérőlevéllel. Megadható az elállás oka (nem kötelező), a vásárlási bizonylat száma és a bankszámla adatai.
6.11 Elektronikus tartalom és ajándékutalványok:
Nem fizikai adathordozón történő elektronikus tartalom szolgáltatása esetén a fogyasztót nem illeti meg a szerződéstől való elállás joga, ha a szolgáltatás az ő kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és e jogának elvesztéséről a szolgáltatás megkezdését követően megfelelően tájékoztatták. . m) Ha az adásvételi szerződés tárgya a védőcsomagolásból kivett ajándékutalvány, az azon lévő titkos kód érvénytelen.
6.12 Távoktatási szerződéstől való elállás díjai
Abban az esetben, ha a vásárló a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően eláll a szerződéstől, de a megrendelés már feldolgozásra került, az eladó jogosult a berendezésével kapcsolatos költségek megfizetésére. Ezek a költségek a következőket tartalmazzák:
Szállítási költségek a futárszolgálat mindenkori árlistája szerint,
Kezelési és csomagolási díj.
7. cikk: Fizetési feltételek
7.1 Fizetési lehetőségek:
Az eladó a következő fizetési módokat fogadja el:
a) Fizetés előre utalással.
b) Előre fizetés a Gopay Stripe, Paypal fizetési átjárón keresztül
c) Utánvét az áru átvételekor - a készpénzt a fuvarozó veszi át a megrendelőtől.
7.2 Tulajdonjogok:
Az áru árának teljes kifizetéséig és átvételéig az áru az eladó tulajdonában marad. Az áru sérülésének kockázata azonban az átvételt követően azonnal a vevőre száll át.
7.3 Számlázási adatok változása:
A megrendelés elküldése után a vásárló számlázási adatait nem lehet módosítani.
7.4 A fizetési feltételekkel kapcsolatos fenntartások:
Az eladó Miroslav Kameník fenntartja a jogot, hogy a vevőnek csak saját belátása szerint vagy az aktuális helyzetnek megfelelően kiválasztott fizetési módokat ajánljon fel.
8. cikk: Szállítási feltételek
8.1 Szállítási módok:
Az eladó az alábbi módon biztosítja vagy közvetíti az áru kiszállítását:
• Szállítás szállítási szolgáltatással.
8.2 Szállítási mód megválasztása:
A kínált szállítási módok meghatározása az adott szállítási szolgáltatások aktuális elérhetősége alapján történik. A választás során figyelembe veszik a kapacitási lehetőségeket és az egyes helyekhez való hozzáférést is.
8.3 Rendkívüli körülmények:
Előre nem látható események, például vis maior vagy információs rendszer kimaradása esetén az Eladó Miroslav Kameník nem vállal felelősséget az áru kézbesítésének késedelméért.
9. cikk: Ellenőrzés és reklamáció a küldemény átvételekor
9.1 Szállítás utáni ellenőrzés:
A vállalkozó vállalkozó köteles a küldeményt a fuvarozóval együtt haladéktalanul a kiszállítást követően ellenőrizni. Az ellenőrzésnek tartalmaznia kell:
• Csomagok száma,
• A vállalati logóval ellátott szalag sértetlensége,
• Valamint a doboz sérülései.
A vásárlónak, aki fogyasztó, ezt az eljárást javasolják, de számára nem kötelező.
9.2 Az adásvételi szerződéssel való egyet nem értés:
A vevő jogosult megtagadni az adásvételi szerződésnek nem megfelelő küldemény átvételét, ha a küldemény pl. hiányos vagy sérült. Amennyiben a Vevő a sérült küldeményt a fuvarozótól átveszi, a sérülést a fuvarozó átadás-átvételi jegyzőkönyvében szükséges ismertetni.
9.3 Értesítés az eladónak:
Lényeges, hogy a vevő utólag értesítse Miroslav Kameník Eladót a szállított küldemény bármilyen problémájáról. Reklamáció és a szállítmányon látható sérülés esetén kárbejelentést kell írni a fuvarozóval, és el kell juttatni az eladónak, akár e-mailben az info@kamenik.sk címre, akár elektronikus űrlapon keresztül.
A panasz bejelentésének eljárása
Az eladó azt javasolja a vevőnek, hogy panasz bejelentésekor az alábbiak szerint járjon el:
Panasz bejelentése – Először jelentse a panaszt az eladónak e-mailben vagy a fent felsorolt elektronikus űrlapon.
Nyilatkozatvárás - A panaszbejelentés elküldése után várja meg a panaszosztály véleményét, amely tájékoztatja Önt a következő eljárásról.
Árugyűjtés - In p
a reklamáció elismerése esetén az eladó saját költségén gondoskodik a reklamált áru átvételéről.
Fontos megjegyzés
Abban az esetben, ha Ön reklamációt (pl. hiányos vagy sérült küldemény miatt) küld az eladó címére előzetes bejelentés és a reklamációs osztály nyilatkozata nélkül, az eladó kizárólag a postaköltséget téríti meg a vevőnek az eladó aktuális ára erejéig. árlista.
9.4 További követelések:
Ha a küldemény hiányosságával vagy külső sérülésével kapcsolatban később panaszok merülnek fel, az nem mentesíti a vevőt a reklamáció joga alól. Lehetőséget ad azonban az eladónak annak bizonyítására, hogy nincs ütközés az adásvételi szerződéssel.
10. cikk: Jótállási és reklamációs feltételek
10.1 Alapvető rendelkezések:
Az árukra vonatkozó garanciára az Eladó reklamációs eljárása és a Lengyel Köztársaság hatályos jogszabályai az irányadók. A vásárlást igazoló bizonylat garanciális dokumentumként szolgál.
10.2 Kárértesítés:
Az áru hiányossága vagy sérülése esetén a vásárló köteles haladéktalanul, de legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 24 órán belül tájékoztatni az eladót ezekről a tényekről.
10.3 Jogi nyilatkozat:
Az eladó Miroslav Kameník a Lengyel Polgári Törvénykönyv 558/1. cikke értelmében kizárja a fizikai és jogi hibák miatti felelősségét az ügyfelekkel szemben.
10.4 Panaszkezelési eljárás:
A reklamációs eljárás az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szerves részét képezi. Miroslav Kameník eladó leírja, hogyan kell reklamálni az eladótól vásárolt árukkal kapcsolatban.
A vásárló, akár vállalkozó, akár fogyasztó köteles az áru megrendelése előtt megismerkedni a reklamációs eljárással és az ÁSZF-tel. A Vevő egyúttal tudomásul veszi, hogy köteles az eladó Miroslav Kameník részére a panasz kezeléséhez szükséges együttműködést biztosítani, ellenkező esetben a reklamáció feldolgozásának határideje megfelelően meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a Vevő nem adta át szükséges együttműködés.
10.5 Hozzájárulás a panaszkezelési eljáráshoz:
Az adásvételi szerződés megkötésével és az áru átvételével a vevő kifejezi, hogy egyetért jelen reklamációs szabályzattal.
10.6 A kifejezések meghatározása:
A jelen Reklamációs Eljárásban használt fogalmak meghatározása az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően történik, abban az esetben pedig, ha az nem kerül meghatározásra, az érvényes és hatályos jogszabályok szerint értelmezendő.
10.7 Az átvétel pillanata:
Az áru vállalkozók általi átvételének pillanata az az idő, amikor az eladó átadja az árut a vevőnek vagy az első szállítónak. A fogyasztók esetében az az idő, amikor a fogyasztó átveszi az árut az eladótól vagy a fuvarozótól.
10.8 A panaszok megoldása:
Minden panaszt a lengyel Polgári Törvénykönyv követelményeinek és rendelkezéseinek megfelelően kezelünk.
11. cikk: A jótállás időtartama
11.1 Jótállási okmány: Az eladó minden megvásárolt termékről vásárlási bizonylatot (számlát) állít ki, amely tartalmazza a jótállás érvényesítéséhez szükséges összes adatot, beleértve a termék megnevezését, jótállási hosszát, árát, mennyiségét és sorozatszámát.
11.2 Jótállási jegy:
A vevő kifejezett kérésére az eladó írásos garanciát (jótállási jegy) vállal. Alapesetben azonban, amíg az áru jellege ezt lehetővé teszi, az eladó a jótállási jegy helyett a fent említett adatokat tartalmazó vásárlási bizonylatot állít ki.
11.3 A jótállási levél adatai: Amennyiben jótállási levél kibocsátására van szükség, az eladó egyértelműen ismerteti a jótállás tartalmát, terjedelmét, feltételeit, érvényességi idejét, valamint a jótállás érvényesítésének módját. A jótállási levélben az is szerepel, hogy a vevő vásárlásból eredő jogait jelen jótállás biztosítása nem érinti.
11.4 Kiterjesztett garancia: A kiterjesztett garancia a gyártó jótállási feltételeinek és az esetleges reklámoknak megfelelő. A kiterjesztett garancia jótállási jegye az összes fent említett adatot tartalmazza.
11.5 A hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásának határideje:
• A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut.
◦ Új áruk: 24 hónap, ha más jogszabály ennél hosszabb időtartamot nem ír elő.
◦ Felújított áruk: 21 hónap.
◦ Használt áruk: 12 hónap.
A fogyóeszközök szavatossági ideje 24 hónap, hacsak nincs feltüntetve a lejárati idő.
11.6 A határidő speciális módosítása a vevő vállalkozó számára:
• Az áruk határideje eltérő lehet, ami elsőbbséget élvez.
11.7 Természetes kontra jogi személy:
• Természetes személy: A lengyel Polgári Törvénykönyv szerint legalább 24 hónap jótállási idő.
• Jogi személy: A lengyel kereskedelmi törvénykönyv szerint legalább 12 hónap.
11.8 A jótállási időszak meghosszabbítása:
A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt az áru reklamációja volt. A termék hibáiért való felelősségi jogok elévülnek, ha azt a jótállási időn belül nem gyakorolták.
A kereset benyújtásának címe:
Miroslav Kameník,
Magurska 8,
34-480 Jablonka, Malopolskie,
Lengyel Köztársaság
A vevőnek lehetősége van közvetlenül egy felhatalmazott szervizhez benyújtani reklamációt, amennyiben ilyen lehetőség biztosított. Üzleti vásárlók esetén a reklamáció benyújtása kizárólag egy hivatalos szervizhez kötött, és az illetékes szerviz az irányadó. feltételek A vevő reklamáció céljából az árut az eladó címére vagy a hivatalos kereskedőknek küldheti elmásik szolgáltatás. A küldeménynek a következőnek kell lennie:
- Biztonságosan becsomagolva és "IGÉNYELÉS" jelzéssel ellátva.
- Töltse ki (áruk és tartozékok), és mellékelje a vásárlási bizonylat másolatát, a hiba leírását és a vevő elérhetőségét.
- Megfelelő azonosítás és ellenőrzés mellett.
Javasoljuk, hogy a vásárló (beleértve a fogyasztókat is) kövesse a fenti eljárást az ellenkező bizonyításáig. Az eladó vagy egy meghatalmazott szolgáltató személyes kérelemre vagy e-mailben haladéktalanul írásban visszaigazolja a vevőt a reklamáció beérkezéséről, beleértve a reklamáció részleteit és a kezelés kért módját. A jótállás érvényességét a vásárlónak (nem csak vállalkozóknak) kell igazolnia a vonatkozó dokumentumok benyújtásával, illetve korábbi reklamáció esetén jelen dokumentummal is. Abban az esetben, ha a reklamáció során az áru teljes tartozékát nem szállítják ki, a vásárlót tájékoztatjuk, hogy a visszaküldött összeg ennek megfelelően csökken.
1. Kompatibilitás:
• Az eladó nem garantálja az eladott alkatrészek teljes kompatibilitását más termékekkel, az eladó alkalmazottaival, a gyártóval vagy a nem jóváhagyott alkatrészek szállítójával.
• Ez vonatkozik azokra a szoftveralkalmazásokra is, amelyek funkcionalitását a vevő az írásos megrendelésben kifejezetten nem kérte, kivéve, ha az ilyen kompatibilitás szokásos, vagy a megadott áruk nem voltak kifejezetten kompatibilisek vagy nem kompatibilisek a megadott listával.
2. Az alkalmazási szoftver funkcionalitása:
• Az eladó nem garantálja az alkalmazásszoftver teljes funkcionalitását a megrendelt operációs rendszerhez nem megfelelő verziókban, kivéve, ha ez a szokásos működés, vagy a megadott áruk nem működtek vagy nem működtek a megadott listán.
• Az eladó nem vállal felelősséget a feltételeknek nem megfelelő alkalmazások korlátozott működéséből adódó problémákért.
3. Garancia kizárása:
• A jótállás nem terjed ki a nem megfelelő vagy hibás szoftver vagy fogyóeszközök használatából eredő hibákra, kivéve, ha az ilyen használat nem szokásos, és a használati utasításban nincs kizárva.
• A jótállás a normál eltérések kivételével nem terjed ki a nem megfelelő szolgáltatásból, a szakszerűtlen kezelésből, a használati utasítástól eltérő használatból és beszerelésből eredő meghibásodásokra, illetve az elosztóhálózat túlfeszültségének hatásaiból eredő meghibásodásokra.
• A garancia nem vonatkozik az áru mechanikai sérülésére, elektromos túlfeszültségre (kivéve a normál eltérésekre), az áru nem megfelelő körülmények között történő használatára, szakszerűtlen beszerelésre, kezelésre, szervizelésre, vagy az áru elhanyagolására.
• Nem vonatkozik továbbá a számítógépes vírusok által okozott károkra, illegális vagy nem engedélyezett szoftverek és fogyóeszközök használatára, túlzott árurakodásra, illetve a dokumentációban meghatározott feltételek vagy általános elvek megsértésére.
• A garancia nem érvényes, ha az árut a vásárló módosította, és ez a módosítás hibát okozott.
• A védőeszköz eltávolítása után a vevő azonnal a szoftvertermék jogosult felhasználójává válik, és elfogadja a szoftver gyártójának licencfeltételeit.
4. Kivételek:
• Ezek a korlátozások nem érvényesek, ha az árunak a megadott feltételekkel ellentétes tulajdonságait a vevő és az eladó megállapodott, az eladó kicserélte vagy bejelentette, vagy reklám vagy a szokásos módon elvárható. az áru felhasználásával.
5. Hibateszt:
• A reklamációra küldött árut csak a vevő által a reklamációs űrlapon vagy a mellékelt hibaleírást tartalmazó levélben feltüntetett hiba alapján teszteljük.
• A hibabejelentéshez írásos formanyomtatványt javasolunk, amely magában foglalja az elektronikus kommunikációt is.
• Ha a technikus úgy találja, hogy a probléma nem a termékben van, hanem a szoftver (pl. operációs rendszer, vírusirtó program) helytelen telepítésében vagy egy olyan alkalmazás (pl. játék, vírusok) általi adatsérülésében, amely nem a termék része, vagy ha az adatokat a vásárló vagy harmadik fél megsértette, a reklamációt elutasítjuk.
• Ha a vevő beleegyezik a fizetett javításba, annak díja a hivatalos szerviz aktuális árlistája szerint kerül felszámításra. Az eladó fizetett javítást nem végez, hanem a hivatalos szervizekben közvetíti.
6. Adatmentés:
• Amikor számítógépes rendszert vagy eszközt ad át javításra, a vevőnek azt tanácsoljuk, hogy készítsen biztonsági másolatot a fontos adatokról, és óvja meg azokat az esetleges visszaélésektől vagy sérülésektől.
• Az eladó nem vállal felelősséget a számítógépes rendszerben lévő adattároló eszközökön tárolt adatok elvesztéséért, sérüléséért vagy visszaéléséért.
• A vevő tudomásul veszi, hogy adattároló eszköz cseréje esetén az eredeti készüléket nem küldi vissza.
7. Szennyezett áruk:
• Ha az áru vagy annak részei szennyezettek vagy nem felelnek meg az alapvető higiéniai előírásoknak, a vevő a reklamáció elutasítását kockáztatja.
8. Biztonságos eszközök:
• Ha a készülékhez való hozzáférést jelszó, kézmozdulat vagy egyéb hozzáférési biztosíték védi, a vásárló köteles ezt a védelmet megszüntetni, vagy a jelszót megadni a reklamáció benyújtásakor. Ugyanez vonatkozik az eszköz BIOS-ára vagy firmware-ére, valamint az eszköz tárhelyéhez való hozzáférésre.
• Ha olyan szolgáltatást aktiválnak, amely megvédi a készüléket a lopás ellen, a vevőnek ezt a szolgáltatást kell igénybe vennie a fizetés előtt
Nem kapcsolom ki a panaszokat. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy nem lehet javítani vagy diagnosztizálni a készüléket. Ez olyan szolgáltatásokra vonatkozik, mint az Apple Find my iPhone, iPodtouch, MacBook, Intel lopásgátló és mások.
9. Gyári beállítások:
- Tájékoztatjuk a vevőt, hogy a reklamációra átadott készülék gyári beállítású legyen. Ez elsősorban a hozzáadott vagy kicserélt alkatrészekre vonatkozik, mint például a RAM, a merevlemezek vagy a laptopok és számítógépek SSD-i. Az eredeti alkatrészeket meg kell őrizni bármely igény vagy az adásvételi szerződéstől való elállás esetén.
A panaszok és javítások különféle vonatkozásaira vonatkozó feltételeket ezennel lezárjuk. A vevőnek meg kell ismernie ezeket a feltételeket az áru megvásárlása előtt, és be kell tartania azokat a teljes reklamáció és javítási folyamat során.
13. cikk: A panasz feldolgozásának módja
13.1. Ha a vevő fogyasztó:
Fogyasztói jogok a törvényi garancia alkalmazásakor:
• A fogyasztónak joga van a hiba ingyenes, szakszerű és időben történő eltávolításához, ha az eltávolítható hiba.
• A fogyasztónak joga van a hibás árut vagy hibás alkatrészt kicserélni, ha ez a hiba jellegéből adódóan nem aránytalan.
• Ha a hiba elhárítása nem lehetséges, a fogyasztónak joga van a vételárból ésszerű kedvezményre, vagy elállni az adásvételi szerződéstől.
• Ha az áru rendeltetésszerű használatát akadályozó helyrehozhatatlan hibáról van szó, vagy a hiba kétszeri javítási kísérlet után is ismételten előfordul, a fogyasztónak joga van a hibás árut kicserélni, vagy elállni az adásvételi szerződéstől.
13.2. Választható kárkezelési mód:
• Az eladó választja meg a reklamáció feldolgozásának módját. Az eladónak azonban joga van felhívni a figyelmet a fogyasztó választásának helytelenségére és megfelelő megoldást javasolni, különösen, ha olyan hibáról van szó, amely nem eltávolítható, de a fogyasztó az eltávolítást kéri.
• Elismert reklamáció esetén az eladónak joga van a feltárt hibát elsőbbségben kijavítani az áru kijavításával vagy új darabra cserélésével.
13.3. Panasz a fogyasztó számára:
• Az eladó köteles a reklamációról haladéktalanul, egyszerű reklamáció esetén legkésőbb három munkanapon belül dönteni. Hosszabb szakmai elbírálást igénylő összetett panaszok esetén az eladó a panasz benyújtásától számított 30 napon belül köteles döntést hozni.
• A hiba szakértői értékeléséhez szükséges idő nem számít bele ebbe a határidőbe.
• Az eladó köteles a reklamációt – ideértve a hiba elhárítását is – indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezelni.
• Ezen időszak lejárta után úgy kell tekinteni, hogy az áru hibája volt, és a fogyasztót ugyanolyan jogok illetik meg, mintha javíthatatlan hibáról lenne szó.
13.4. Fogyasztói reklamáció 12 hónapos vásárlás után:
• Ha a fogyasztó a vásárlástól számított első 12 hónapon belül reklamált, azt az eladó szakmai elbírálás nélkül is elutasíthatja.
13.5. Az új jótállási időszak kezdete:
• Ha az áruigényt új árura cserélték, az új jótállási időszak a reklamáció feldolgozásától kezdődik.
13.6. Az állítás írásbeli megerősítése:
• Az eladó e-mail formájában írásos visszaigazolást ad ki a fogyasztónak a reklamáció érvényesítéséről, annak tartalmáról, a berendezés módjáról, a reklamáció időtartamáról, illetve jogos reklamáció esetén a javításról.
13.7. Fogyasztói költségek megtérítése:
• A fogyasztónak joga van a hibafelelősségből eredő törvényes jogai gyakorlásával kapcsolatban felmerült szükséges költségeinek megtérítésére. A költségeket a követelés feldolgozásától számított 30 napon belül kell igényelni.
1. Az adásvételi szerződés be nem tartása:
Abban az esetben, ha a vevő által átvett áru nem felel meg az adásvételi szerződésben foglaltaknak (a továbbiakban: "az adásvételi szerződés meg nem felelése"), a vevőnek jogában áll kérni, hogy az eladó helyreállítsa az árut az annak megfelelő állapotba. az adásvételi szerződéshez térítésmentesen és indokolatlan késedelem nélkül . Ez a jog az áru cseréjével vagy javításával gyakorolható. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő jogosult az áru árából ésszerű engedményre, vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Kivételt képeznek azok az esetek, amikor a vevőt az adásvételi szerződés megsértésére az áru átvétele előtt tájékoztatták, vagy amikor az adásvételi szerződés megsértését ő maga okozta. A nem megfelelőség esetén, amely az áru átvételétől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, azt az átvételkor fennállónak kell tekinteni, kivéve, ha ez ellentmond az áru természetének, vagy ennek ellenkezője nem bizonyított.
Az adásvételi szerződésnek való megfelelés azt jelenti, hogy az eladott áru az adásvételi szerződésben előírt, az eladó, gyártó vagy képviselője által leírt minőséggel és tulajdonságokkal rendelkezik, vagy a hirdetés alapján elvárható volt. Illetve azokat az árukat kell tekinteni, amelyek megfelelnek a vonatkozó jogszabályok követelményeinek, megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak, és alkalmasak arra a célra, amelyre szánták, vagy amelyre általában használják.
2. Vevő, mint vállalkozó: Ha a vevő vállalkozó, az eladó vállalja, hogy a panasz benyújtásától számított 60 napon belül dönt. A vevőt, mint vállalkozót erről a döntésről az e-mail címen értesítjük
-felad. Hiba esetén, melynek elhárítása lehetséges, az árut kijavítjuk. Ha a javítás nem lehetséges, és a hiba jellege nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, az eladó és a vevő az áru árából ésszerű árengedményben állapodhat meg. Adott kedvezmény esetén erre a hibára később nem lehet panasz.
Az eladónak joga van a hibás árut azonos vagy hasonló tulajdonságú árura kicserélni, ha olyan hiba lép fel, amely nem eltávolítható és az áru rendeltetésszerű, hibamentes használatát akadályozza. Ha a csere nem lehetséges, az eladónak jogában áll jóváírást kiállítani.
Ha az áruigényt új áruért cserébe a törvényes szavatossági időn belül egyenlítették ki, a jótállási idő a reklamáció időtartamával meghosszabbodik.
3. Közös rendelkezések: Az érvényes reklamáció feldolgozása után a jótállási idő a reklamáció időtartamával meghosszabbodik. Jogosulatlan reklamáció esetén a jótállási idő nem hosszabbodik meg. A reklamáció időtartama a reklamáció benyújtásának napjától a feldolgozás napjáig, azaz addig a napig számítandó, amikor a vevő köteles volt az árut átvenni. A reklamáció kezeléséről a vásárló a vásárláskor megadott e-mailben kap tájékoztatást. Ha a vásárló teljes regisztrációs adataival (név, vezetéknév, cím és kapcsolattartási e-mail) rendelkezik, az eladó Miroslav Kameník a javított adóbizonylat kiállítása után jóváírást állít ki.
A Vevő panaszának feldolgozását követően az eladó a reklamáció megszüntetéséről telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesíti, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül. A vevő írásos dokumentumot kap a reklamáció feldolgozásáról. Ha az árut szállítószolgálat szállította ki, azt a felszerelést követően automatikusan elküldjük a vevő címére.
A vevő köteles az árut átvételkor ellenőrizni, és a szállítási reklamációs jegyzőkönyvnek való megfelelését ellenőrizni. A vásárlónak az áru hiánytalanságát is ellenőriznie kell, különös tekintettel a csomag tartalmára, hogy a későbbi reklamációt kizárja. Későbbi reklamációkat nem fogadunk el. Ezek a megállapodások semmilyen módon nem érintik a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlására vonatkozó törvényi határidőket.
A reklamáció feldolgozását követő áru kiállításakor vagy a jóváírás visszafizetésekor a vevőnek be kell mutatnia azt az okmányt, amely alapján az árut reklamációra átvette, és személyazonosságát személyi igazolvánnyal vagy érvényes útlevéllel igazolnia kell. Ha a vevő jogi személy, az áru kibocsátását vagy a jóváírás visszatérítését csak az adott jogi személy törvényes szerve, illetve igazolt meghatalmazást benyújtó személy teheti meg.
Fogyóeszközök: Ha a vásárlás tárgya fogyóeszköz (pl. kazetta, toner, nyomtatófej, nyomtatóhenger, projektor lámpa, zseblámpa, különböző típusú világítás stb.) vagy ez az anyag a megvásárolt áru részét képezi, akkor helyette az élettartamot kell alkalmazni. a minőségi garanciáról. Az élettartam meghatározható idővel, az áru élettartama alatt, a felhasználások számával vagy más módon. Egyes esetekben több élettartam is szerepelhet. A vevőnek joga van a fogyóeszközökre a törvényes szavatossági időn belül érvényesíteni, miközben a megadott feltételeket figyelembe kell vennie.
A vásárló azon joga, hogy a törvényben meghatározott jótállási időn belül igényt tartson az árura, ez nem érinti. A fenti tényeket azonban a vásárlónak figyelembe kell vennie, mert a jótállás nem terjed ki az áru rendeltetésszerű használatából eredő elhasználódásra, és a termék élettartama alatt nem cserélhető. Az áru élettartama a normál használatból eredő természetes elhasználódást tükrözi. Ha Ön a szokásos élettartamnál hosszabb ideig használja (nem birtokolja) a terméket, akkor valószínű, hogy a hiba a normál kopás következménye, de nem kizárt, hogy garanciális hibáról van szó.
Záró rendelkezések:
1. Vitarendezés: Az Eladó Miroslav Kameník és a vevő közötti esetleges viták peren kívül is megoldhatók. Ebben az esetben a Vevő - Fogyasztó a vitát online rendezheti a dedikált ODR platformon keresztül. A vita peren kívüli rendezése előtt javasoljuk a Vevőnek, hogy először vegye fel a kapcsolatot a helyzet megoldására.
2. CISG: Az áruk nemzetközi adásvételére vonatkozó szerződésekről szóló ENSZ-egyezmény (CISG) az Egyezmény 6. cikkével összhangban nem vonatkozik ezekre a feltételekre.
3. Elérhetőség: Az Eladó Miroslav Kameník kapcsolattartási e-mail címe: info@kamenik.hu
Miroslav Kameník eladó azonban azt javasolja, hogy a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy más, a weboldalon feltüntetett kapcsolatfelvételi módokon lépjen kapcsolatba.
4. Hatékonyság: Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025.01.01-től hatályosak és hatályosak, és hatályon kívül helyezik az ÁSZF korábbi változatát. Az eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.