Reklamáció és az áru visszaküldése
A reklamáció vagy a visszaküldés folyamatának részletes leírását az Általános Szerződési Feltételeinkben találja. Sajnáljuk, hogy valamilyen oknál fogva reklamációra vagy az áru visszaküldésére kényszerül. Teljes mértékben az Ön rendelkezésére állunk, hogy az ügyet a lehető legrövidebb időn belül mindkét fél megelégedésére megoldjuk.
Az első lépés az alábbi űrlap minél részletesebb kitöltése. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a következő eljárásról. Használjuk a Retino szolgáltatást, melynek köszönhetően az igénylés, visszaküldés vagy csere folyamatát a kezdetektől a végéig Ön irányítja.
Ne tároljon vagy mechanikusan módosítson olyan árut, amely sem színében, sem más módon nem felel meg a megrendelésének, illetve sérült, hibás vagy hiányos. Ha véletlenül nem kapta meg a teljes rendelést (hiányzó doboz, hiányzó termék, rossz termék), vagy más hiba történt (pl. az egyik doboz más színű), azonnal forduljon hozzánk reklamációs űrlap elküldésével és a szükséges fényképes dokumentáció csatolásával. . A lehető legrövidebb időn belül foglalkozunk ügyével és megoldjuk a helyzetet.